חדש: קייטרינג איכותי לאירועים מבית "קונקוד"

צבי הדס 2 Comment on חדש: קייטרינג איכותי לאירועים מבית "קונקוד"

משכן האירועים "קונקורד" משיק בימים אלה שירות קייטרינג חדש בניהולו של ר' משה ברקוביץ, שיאפשר לכם ליהנות מהיוקרה והאיכות הידועים של "קונקורד"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משכן האירועים "קונקורד" משיק בימים אלה שירות קייטרינג חדש בניהולו של ר' משה ברקוביץ, שיאפשר לכם ליהנות מהיוקרה והאיכות הידועים של משכן האירועים "קונקורד", בכל מקום בו תבחרו לערוך את האירוע שלכם.

אם עד עתה היה ניתן ליהנות מהרמה הגבוהה של המנות, מהשירות המושלם המקפיד על הפרטים הקטנים, וההפקה המושלמת, רק במשכן האירועים "קונקורד" בבני ברק באולם המרכזי ובאולם הבוטיק השוכן לצידו עבור אירועים קטנים, מהיום תוכלו להזמין את שירות הקייטרינג החדש לכל מקום בו תבחרו לעשות את האירוע שלכם.

הקייטרינג בניהולו של איש המקצוע הותיק ר' משה ברקוביץ, בעל ניסיון של עשרות שנים בענף, פועל בכל רחבי הארץ, ומתאים למגוון רחב של אירועים, החל מאירועים משפחתיים, דרך דינרים יוקרתיים, וכמובן חתונות, בר מצוות, אירוסין וימי הולדת, וכל אירוע שרק תרצו.

הקייטריניג כולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שגויסו לשירות החדש, להם מומחיות וניסיון בהפקת אירועי חוץ, על מנת שאתם תוכלו ליהנות מהאירוע שלכם בצורה המושלמת ביותר. הקייטריניג בכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    שלום
    הזמנתי לפסח מנות מהקיטרינג של קונקורד ויומים לפני החג קיבלתי רק חצי מההזמנה
    התקשרתי ובאחת בלילה שלחו לי עוד חלק מההזמנה אך לא את כל מה שהזמנתי.
    נגרמה לי עוגמת נפש רבה ומסרבים לפצות אותי בטענה ששלחו לי בפעם השניה תוספת של מה שנשאר להם במטבח (שכלל לא השתמשנו ולא אהבנו)
    ידע הציבור ויזהר!